Καρύδια - διατροφική αξία

Καρύδια

16 Ιανουαρίου, 2019 Posted by Helen ΜΑΓΕΙΡΕΥΩ, ΜΕ ΦΡΟΝΤΙΖΩ 0 thoughts on “Καρύδια”

Τα καρύδια είναι ένας από τους πιο ευεργετικούς ξηρούς καρπούς. Τι ακριβώς μας προσφέρει;

 

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι το σχήμα των καρυδιών μοιάζει με του εγκεφάλου μας; Ίσως δεν είναι τυχαίο καθώς αποτελούν “τροφή του εγκεφάλου”. Συγκεκριμένα μας προσφέρουν σε αφθονία ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, αντιοξειδωτικά, πρωτεΐνη και πολλά απαραίτητα λιπαρά οξέα, κάλιο, νάτριο και η λίστα συνεχίζεται.

Όλα αυτά στην πράξη έχουν ως αποτέλεσμα την προστασία απέναντι στον καρκίνο, τον διαβήτη, τη νόσο του Αλτσχάιμερ και ταυτόχρονα θωρακίζουν την υγεία της καρδιάς, του ανοσοποιητικού και βελτιώνουν την ποιότητα του δέρματος και των μαλλιών.

Καρύδια - διατροφική αξία
Επιλέγοντας καρύδια

Είναι σημαντικό να επιλέξουμε καλή ποιότητα καρυδιών που έχουν διατηρηθεί σωστά και δεν έχουν “πικρίσει”. Προσωπικά μου αρέσει να αγοράζω άσπαστα καρύδια και να τα τοποθετώ σε ένα καλαθάκι στον πάγκο της κουζίνας μαζί με το ειδικό σπαστήρι. Έτσι κάθε φορά που περνάω και τα βλέπω θυμάμαι να σπάσω 1-2 και να πάρω έτσι όλα αυτά τα θετικά στοιχεία που περιέχουν.

 

Επίσης δελεαστικό και νοστιμότατο είναι το γιαούρτι με μέλι και καρύδια. Αν δε σου αρέσει το γιαούρτι δοκίμασε να τα φας ακόμα και μόνο με μέλι – ο συνδυασμός είναι εκρηκτικός!

 

Το σίγουρο είναι οτι η συχνή κατανάλωση αυτού του ξηρού καρπού θα σε ανταμείψει στο έπακρο. Φυσικά δε χρειάζονται υπερβολές στην ποσότητα. Από 1 έως 4 καρύδια την ημέρα αρκούν για να λάβουμε όλα τα οφέλη τους.

© Happythings.gr – Follow me on Instagram

el

Στο site μας χρησιμοποιούμε cookies (όχι τα σοκολατένια!) Μάθε περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close